onsdag 27 augusti 2008

Kul med nätverk!

Ojj! Nu har några personer hittat till mig och också lämnat kommentarer. Personer som har samma intresse, men där vi inte känner varandra innan. Jag tycker att det är svårt att hitta bloggar och sidor om samma intresse, så det är ju toppen när folk kommer till mig också. Någon har också lagt bevakning på min blogg. Det här är ju as-skojj!! Snacka om sociala nätverk!! Jag hoppas på det här sättet att kunna lära mig mer om IT och lärande. Jag menar, att tillsammans skapar vi så mycket mer lärande, än var och en för sig själv. Mao: -Välkomna!! ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker att det är skolutvecklande att hitta andra pedagogers bloggar. Att läsa era tankar ger nytt liv åt mina tankar vilket i sin tur ger utveckling åt mitt eget arbete. Min blogg är inte renodlad ITblogg men jag har ett stort intresse för IT och anser att det är självklart att skolan ska använda IT som ett verktyg för lärande. Hittade ett YouTube klipp på din sida som jag lade in på min blogg.